A legfontosabb gasztronómiai online marketing tudnivalók- Hogyan népszerűsítsd éttermed?- Weboldal és közösségi média jelenlét

Főoldal > A legfontosabb tudnivalók a gasztronómiai online marketingben

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A legfontosabb tudnivalók a gasztronómiai online marketingben


2022/01/24
KC

A gasztronómiai online marketing elengedhetetlen ahhoz, hogy egy étterem hosszútávon sikeresen működjön. Napjainkban olyan telített a piac, hogy nehéz feladatot okozhat kitűnni az éttermek sokaságából. Ehhez azonban minden téren fontos a kiemelkedő teljesítmény, többek között a gasztronómiai online marketingben is.

 

 

 

Gasztronómiai online marketing

      

Weboldal gasztronómiai online marketing szempontból

    

A gasztronómiai online marketing már csak azért is elengedhetetlen, hiszen digitalizált világunkban az emberek többsége online keresi azt, hogy melyik étterembe látogasson el és mit fogyasszon. Így tehát kulcsfontosságú a szerepe egy igényes, jól átlátható, könnyen használható, vizuálisan szép weboldalnak, mely hűen tükrözi az étterem arculatát. Fontos, hogy a látogató könnyedén megtalálja az étlapot weboldalunkon, ha túlságosan nehezen navigálható, akkor potenciális vendégeket veszíthetünk. Emellett ugyanígy fontos az egyszerű megközelíthetőség, a cím jól láthatósága, pozitív érzést kelt az emberekben, ha térképet is rendelünk hozzá.

 
A weboldal az étterem arcaként funkcionál, hiszen általában ezt nézik meg előszőr és ez alapján alkotnak véleményt. Gasztronómiai online marketing szempontól fontos tehát, hogy a weboldal letisztult legyen, megtalálható legyen rajta az étterem logója és ugyanazon színekben játsszon. Tehát, mint az étterem online vászonra veszített képeként fessen.  

 

Mivel sokan okostelefonjuk használatával keresik fel az éttermet, így érdemes a weboldalt okostelefon kompatibilisként tervezni.  

 

 

Közösségi média gasztronómiai online marketing szempontból

 

A gasztronómiai online marketing egyik alapköve a közösségi média. A meglehetősen jelentős mennyiségű konkurencia miatt törekedni kell arra, hogy ezen a téren is kitűnjünk a tömegből. Ugyanakkor pedig manapság már elengedhetetlen a közösségi platformokon való jelenlét. Vannak, akik elsősorban nem is a weboldalt, hanem az étterem közösségi oldalát keresik fel. Elsősorban azt kell megállapítani, hogy melyek azok a platformok, amelyek a leginkább megfelelnek éttermünk bemutatására és a fogyasztókkal való kommunikációra. Ezek, mivel ételekről van szó, leginkább a kép és videó alapú közösségi média oldalak, így a Facebook, az Instagram, illetve esetlegesen a TikTok. 

 

Fontos gasztronómiai online marketing okokból, hogy kiaknázzuk ezen közösségi oldalak adta lehetőségeket. Az ételrendelős applikációk elterjedésével sokan inkább a házhoz rendelés mellett döntenek. Facebook/ Instagram ondalunk segítségével azonban képesek vagyunk átadni az étterem élményt különböző képek és videók használatával, így ösztönözve a felhasználókat arra, hogy inkább látogassanak el hozzánk. Fontos megemlíteni a jó minőségű képek használatát is. Ezen oldalak segítségével egyszerűen tudunk magunkról információkat nyújtani és a vendég visszacsatolásokra is megannyi a lehetőség. Az Instagram még úgymond ingyen reklámot is rejt magában, hiszen a felhasználók megtudnak jelölni helyszíneket. Így, ha eléggé „instagramolható” az éttermünk szebbnél szebb fogyasztói képek születhetnek, melyek emberek sokaságához jutnak el, ezáltal népszerűsítve éttermünket.

 

Használhatunk fizetett Instagram és Facebook hirdetéseket is a gasztronómiai online marketing részeként. 

 

Összességében tehát a gasztronómiai online marketing nem egy egylépéses egyszerű feladat, így ajánlott szakemberekhez fordulni.  Amennyiben nagy szakmai tapasztalattal rendelkező, alapos és precíz szakembert keresel erre a feladatra, fordulj bizalommal Máté Balázshoz. További részletekért: étterem online marketing tanácsadás


Online marketing



Hello

Legfrissebb cikkek


Gödöllő Egészségügyi Központ: változnak a szabályok és díjak októbertől
A gödöllői egészségügyi központban jelentős változásokra számíthatnak a betegek, ahogy az október beköszönt. A városi képviselőtestület szeptember 21-i tanácskozásán jóváhagyta a Tormay Károly Egészségügyi Központ térítési díj ellenében igénybe vehető egészségügyi szolgáltatások szabályzatának frissítését, amely hatással lesz az itt ellátott páciensekre és a szolgáltatások igénybevételének módjára.
BMW, Audi, Mercedes: Gödöllőn nyitotta meg új központjának kapuit az egyik legnagyobb német autóipari beszállító
Gödöllő városa a közelmúltban újabb mérföldkövet ünnepelhetett, hiszen az egyik vezető német autóipari beszállító, a TRUMPF Hungary Kft. itt nyitotta meg legújabb központját, amely a délkelet-európai régiót szolgálja ki. A vállalat az új létesítményben a digitális hálózatba kapcsolt gyártáshoz szükséges lemezmegmunkáló munkagépek, valamint az akkumulátor-technológiához és az autóipar számára készült lézerek értékesítését kívánja növelni. A cégcsoport tervei szerint az évtized közepére a régióban elérheti a 100 millió eurós forgalmat.
Fuss Veresegyházon: Veresi Futónap október 8-án
A futás mindig is az egyik legnépszerűbb és legegészségesebb időtöltés volt az emberek körében. Az egészség megőrzése, a közösségépítés és a sport iránti szenvedély mind olyan tényezők, amelyek összehozzák az embereket a futópályákon. Az ilyen események nem csak a tapasztalt futók számára nyújtanak kihívást, hanem a kezdőknek is lehetőséget adnak arra, hogy beleszeressenek a futás világába. Azok számára, akik szeretnének egy remek futóeseményen részt venni, és még ráadásul Veresegyházon, az idilli kisvárosban, most itt a lehetőség!
Tűztoronyház – Gödöllő és környéke magazinja

A Tűztorony Gödöllő és környékének ikonikus épülete: őrzi a hagyományt (régi, eredeti épülete valóban tűztoronyként üzemelt anno, a tűz észlelését szolgálta), de megújult és az egyik legújabb, legszínvonalasabb iroda és lakóháza Gödöllő központjának. Illő neve magazinuknak. Gödöllő Magyarország egy igzi ékköve, ahol megannyi izgalmas program, csodaszép látnivaló való van, amiről érdemes írni, beszélni. Fedezd fel velünk Gödöllő legszeb helyeit, legújabb újdonságait!

Gödöllő független újsága a Tűztoronyház

Kevés ma az olyan újság, aki nem húz valahova. Mindenki tudja, a már meglévő gödöllői újságoknak ki fizet. Nekünk senki, és ez így is marad. Nem akarunk elköteleződni, nem akarunk sem a vezetésnek, sem ellenzékének szócsöve, bólogató bábja lenni. Ha valami tetszik, megírjuk, bárkihez is fűződjön, ahogy azt is, ha valami nincs rendben. Pártatlanul dicsérjük a jót, és osztjuk a rosszat, akkor is, ha ez sokaknak nem tetszik. 

A Tűztoronyház gödöllői újság a közösségi médiumokban

A Tűztoronyház magazinhoz tartozik a Gödöllő és környéke info Facebook oldal, a Gödöllő az én városom Instagram oldal. Ha szeretnél nekünk írni, képet, hírt eljuttatni, vagy csak egyszerűen cenzúra nélkül akarsz Gödöllő dolgairól vitatkozni, keresd fel ITT csoportunkat a Gödöllő az én városom csoportot a Facebookon. Ez szerintünk az egyetlen csoport, ahol egyik oldal véleményét sem cenzúrázzuk ki, szemben más, nem független gödöllői csoportokkal. Facebook és Instagram oldalunkat azért is érdemes követni, mert gyakran élőzünk itt Gödöllőről vagy környékről. 

Gödöllői katalógus- Legyél te is újságíró vagy fotóriporter Gödöllő független magazinjában!

Folyamatosan fejlesztünk és bővítünk egy gödöllői katalógust, ahol szerepelhetnek Gödöllő és környékének vállalkozásai, éttermei, látnivalói és programjai. Ha szeretnél ebbe a katalógusba bekerülni, vagy csak ajánlanál valakit, keress meg minket ITT! Ha van egy jó képed, ha írnál valamilyen témáról, küldd el nekünk! Ha jó a minősége, illik az újságba, a közösségi média felületeinkre, megjelentetjük! Vedd fel a kapcsolatot velünk ITT!