A DIGI közleménye: február 1-jén karbantartás Gödöllőn is
Február 1-jén a hajnali órákban 1:00-től 5:30-ig a DIGI hálózatkarbantartást és fejlesztési munkálatokat végez, ekkor kiesés várható mind az internet, a kábeltévé, a műholdas TV mind a vezetékes-és mobiltelefonok esetében.
A DIGI közleménye a gödöllői karbantartásról
A DIGI hivatalos közleménye így szól:
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2023. 02. 01-jén, szerdán a hajnali órákban 1:00-tól 5:30-ig a DIGI hálózatkarbantartási és fejlesztési munkálatait végzik kollégáink, ezért az internet, kábeltévé, műholdas TV, valamint vezetékes- és mobiltelefon szolgáltatásainkban a jelzett időszakban kiesés várható.
Amennyiben az érintett szolgáltatásokban a megjelölt időszakot követően esetlegesen hibát tapasztalna, kérjük először szíveskedjen újraindítani hálózati (router, ONT) és médiaeszközeit (set top box).
Amennyiben további kérdése merülne fel, vagy az eszközök újraindítását követően sem elérhetőek szolgáltatásaink, kérjük hívja a hálózaton belül díjmentesen, belföldi hálózatból pedig helyi tarifával hívható 1272-es telefonos ügyfélszolgálati számunkat, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Az esetleges kellemetlenségért elnézését kérjük, szíves megértését köszönjük!
Üdvözlettel: DIGI Csoport
Tájékoztatjuk, hogy 2023. 02. 01-jén, szerdán a hajnali órákban 1:00-tól 5:30-ig a DIGI hálózatkarbantartási és fejlesztési munkálatait végzik kollégáink, ezért az internet, kábeltévé, műholdas TV, valamint vezetékes- és mobiltelefon szolgáltatásainkban a jelzett időszakban kiesés várható.
Amennyiben az érintett szolgáltatásokban a megjelölt időszakot követően esetlegesen hibát tapasztalna, kérjük először szíveskedjen újraindítani hálózati (router, ONT) és médiaeszközeit (set top box).
Amennyiben további kérdése merülne fel, vagy az eszközök újraindítását követően sem elérhetőek szolgáltatásaink, kérjük hívja a hálózaton belül díjmentesen, belföldi hálózatból pedig helyi tarifával hívható 1272-es telefonos ügyfélszolgálati számunkat, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Az esetleges kellemetlenségért elnézését kérjük, szíves megértését köszönjük!
Üdvözlettel: DIGI Csoport
Gödöllő sokszor panaszkodik a DIGI-re
A gödöllői Facebook csoportokban lehet olvasni panaszokat a szolgáltatóra, de nyilván, a DIGI is próbál maximálisat nyújtani, hibabejelentés esetén ezt a teendőt írják az oldaukon:
Hibabejelentést az év 365 napján 0-24 óráig elérhető 1272-es ügyfélszolgálati számon tehet, továbbá elektronikus úton műholdas hibabejelentőnkön vagy kábeles hibabejelentőnkön és személyes ügyfélszolgálati irodáinkban. A hibát a bejelentésétől számított legfeljebb 72 órán belül javítjuk ki.